导师编号 134692
20-25岁
1
 成功案例
(0)
香港中文大学 | 會計
性别
年龄
20-25岁
补习经验
無補習經驗
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
Hello 我叫Jessica 。 2022DSE 中文科考獲leve 4(閱讀:4/寫作:5/聆聽:4)生物科考獲level 5,而健康管理與社會關懷科考獲5*。 中四至中六全年總成績都係第3至6名,曾獲尤德爵士紀念基金高中學生獎及東華傑出學生獎。已收到香港中文大學IBBA 同ACCOUNTING 的conditional offer。 我係Band 2學校出身的,絕對能理解想進步既困難,自己係學校係學術領袖生,由細到大都教自己細佬做功課,有耐性,唔介意慢慢教的。 學校推薦書對我嘅評價如下:Miss So is a promising student of outstanding academic performance and exemplary conduct. She always demonstrates distinguished motivation towards her work with high expectations for further academic attainment.由此可見我都唔係一個無要求既人,如果想搵我鞭策下都可以的,最緊要可以幫到你。
补习形式
上门补习
补习地区
九龙塘、红磡、尖沙咀、荃湾、沙田大围、沙田市中心、沙田小沥源、沙田火炭、沙田马鞍山、油塘
科目
K1-中三
全科
初学-五级
钢琴
中一-中六
理科
中四-中六
生物
主要语言
中文(广东话)
导师经验
曾在學校當輔導生,學生
学历
大学生(学位)
家长评论
暂无数据
学费
$310/hour
导师编号 134692
香港中文大学 | 會計
学费
$310/小时
fast rigister 3秒登记