教育諮詢 【如何正確選科】大學選科一定向錢途看?

考完DSE,相信各位考生都正在放飛自我,唔知大家有冇了解過讀咩大學揀咩科目係啱自己嘅?接觸到的一般同學,入大學選科的主要考慮:係將來可以從事什麼職業?有點樣的收入?生活是否可以過得較為豐裕等?簡單嚟講,能否賺錢先係選科的重要考慮因素之一。


讀文學不能賺錢,不少同學都選擇報讀商科,又或者係報讀醫科、law、牙科等這些「神科」,容易賺大錢。理想歸理想,現實係骨感的,大學選科一定要向錢途看?下面小編教各位同學仔如何正確選科啦!


獨立思考的能力

好多同學仔選科都係父母幫手選的,我相信佢地的出發點是好的,都係想你有個好的前途;又或者係被社會的氛圍所影響,不同的科目將來可以有不同的出路,條條大路通羅馬,但係唔一定個個人都會想去羅馬。建議各位同學仔都要自己有獨立思考的能力,可以聽取人地的意見,但最終決定權一定要在自己的手上,不用被人地牽住個鼻子行。因為讀大學的是自己,以後自己的路還係要自己行。

(圖片轉自網絡)


考慮自己的興趣

有位同學仔講「選科時,將興趣的考慮排得很後很後,是痛苦的泉源。」讀書本來就唔係一件好輕鬆的事情,到了大學可以畀學生有選擇權揀自己心儀的科目,如果勉強自己去讀不喜歡的科目,豈不是事倍功半?選科要考慮好多因素,但係興趣尼個因素一定不能忽略,所以建議各位同學仔在選科的時候真係要三思。何況讀什麼學科,與未來的工作選擇,不一定是直線的對應關係,所謂三十六行,行行出狀元,足夠熱愛,相信都會創出一番新天地!

(圖片轉自網絡)


大學選科不一定向錢途看,前途亦同樣重要,行自己鐘意的路,有機會發揮自身最大的潛能,才是最成功和愉快。最後希望各位同學仔們DSE放榜之時都可以取得自己滿意嘅成績喇!


本文章內容純屬個人分享,並不代表本網誌之言論及立場

發表:03/06/2019
相關文章
fast rigister 3秒登記