導師編號 108134
20-25歲
6
 成功案例
(0)
護理
性別
年齡
20-25歲
補習經驗
2年
導師特色
暫無數據
補習概覽
導師資歷
網上課程
家長評論
簡介
本人系2019DSE考生,母校系聖保祿中學,宜家系護理系學生,有一年半補習同小朋友相處的經驗.以對英文科比較有把握,對於串字同拼音有困難既同學仔唔使咁擔心,我有方法可以幫佢地容易d上手,提升興趣,從而打好基礎.閱讀理解方面,我會教同學搵要點,提升做卷速度. 寫作方面,除左不停操練外,其實有好多框架同term可以記住有助作文,同埋最緊要系用方法激發佢地思維創作,對於寫作有困難既同學仔絕對有幫助。Grammar方面,只要明白左句子結構,原理後,其實就會一理通百理明。我亦有讀寫障礙,專注力不足既學生,由一開始認唔到字,拼唔到音,到宜家識拼音同串字,慢慢進步,過程雖然花時間,但他們的進步令我覺得所有的付出都值得.即使有無認字困難,或者咩科目都好,最緊要有耐心同教育的熱誠搵到同學仔既問題然後針對問題搵方法改善。每位同學仔性格同弱點都不一樣,所以絕對需要時間了解然後用一套適合他們的教導方式,希望可以同家長一齊幫到同學仔,一齊進步。喜同小朋友相處既我明白佢地既需要,相信能提供協助。希望可以比我一個機會.我有信心可以幫到小朋友.
補習形式
上門補習
補習地區
北角、鰂魚涌及太古、柴灣及小西灣、將軍澳、筲箕灣、西灣河、柴灣、小西灣、鰂魚涌、太古
科目
K3-K3
幼兒英語
K1-小五
全科
小一-小五
英國語文
主要語言
中文(廣東話)
導師經驗
曾在補習社工作,學生
學歷
大學生(學位)
家長評論
暫無數據
學費
$135/hour
導師編號 108134
| 護理
學費
$135/小時
fast rigister 3秒登記