導師編號 115669
20-25歲
4
 成功案例
(0)
ICT,GEOG
性別
年齡
20-25歲
補習經驗
1年
導師特色
暫無數據
補習概覽
導師資歷
網上課程
家長評論
簡介
家長你好, 我係lizzy呀。本人是2020年DSE考生, 畢業於BAND 1傳統名校德望學校, DSE修讀地理以及資訊與科技(修讀數據庫) , 可教授小學全科。現就讀於澳洲Griffith University 的護士學士學位,在香港用zoom上堂。本人亦操流利廣東話及英文, 亦曾修讀 IELTS課程, 當中考試中奪得7分(滿分為9分)。本人是由地區中文小學升上德望,希望可以分享自己一些讀書嘅技巧,幫助小朋友學校成績。本人有一年幫人補習經驗,現時有兩位學生,本身亦對教小朋友都好有興趣,希望可以教到你嘅小朋友,幫學生對學業有所提升,我一定會盡我嘅全力,好有耐心同埋會好上心咁去幫助佢。
補習形式
上門補習
補習地區
慈雲山、樂富、油麻地、彩虹、九龍灣、鑽石山、黃大仙、新蒲崗、牛池灣
科目
初學-二級
鋼琴
初級-初級
英語會話
小一-小六
常識
小一-中三
數學
小一-小四
全科
中一-中五
通識教育
中一-中四
資訊科技及通訊(ICT)
地理
主要語言
中文(廣東話)
導師經驗
曾在學校當輔導生,學生
學歷
大學生(學位)
家長評論
暫無數據
學費
$185/hour
導師編號 115669
| ICT,GEOG
學費
$185/小時
fast rigister 3秒登記