导师编号 130475
20-25岁
(0)
湖南大學 | 文學院中國語言系漢語言文學學士學位
性别
年龄
20-25岁
补习经验
1年
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
男仔,21歲,皮膚白皙,湖南大學文學院中國語言系漢語言文學學士學位。至於外表方面,就……仲白過街上極大部分嘅女仔阿哈哈。頭髮頗長,間唔中會留意kpop,細心同留意並參考過田柾國同金泰亨嘅髮型,同對髮型美觀理解。 而佢哋兩個本身就係我仰慕嘅偶像,喺我心目中,田柾國猶豫天選完美嘅世界第一可愛㉌萌萌噠㉍chu美男子黃金忙內,金泰亨世界第二魅力四射精緻嘅美男子,即使整容都冇可能模擬得到,因為呢啲係天生擁有有關外表嘅極品基因。 我嘅瀏海都已經長到可以有時刺到隻眼。個人討厭油頭毒撚,因此我都懼怕自己變成啲毒撚咁。所以每日都會洗兩次頭。Emm,如果你形容我係白滑嘅男仔,我都可以接受你呢個形容女仔常用嘅詞囊,阿哈哈哈哈? 新手補習老師,少過1年補習經驗,或許會有部分唔係太識,但我會認真備課,盡量將自己做到最全面深入精細嘅概念同素質教育最重要嘅學科智識上基本原理。 唔好成日標記只係搵女導師啦,擺明赤裸裸嘅歧視囉,男仔都可以教得好溫柔敦厚樸素耐心,外表乾淨整潔企理,所以試下突破鍾意先入為主嘅固定思維,接受任何性別嘅導師啦。 歡迎議價啊,你覺得我冇資格收高人工嘅,隨便壓價,我都會有自知之明,知道自己學術水平未能夠同啲三大學生競爭。但我勝在屋企,googledirve有超大量各科嘅練習、模擬試卷,補習名師筆記可以分享甚至送畀我啲學生啊,所以你搵我補習嘅話,又認同題海戰術 ,我必定大量分享並嘗試指導一下你未能理解嘅題目答案。 講住咁多先,我留低自己嘅聯絡方式,分別係電話號碼、電子郵箱、Instagramidentification。 21176789 21176789 have_deleted_ig 由於我覺得我ig好嘥時間,所以刪咗,但你想睇我啲相嘅話率先了解下我嘅長相、形象、價值觀,都可以用嚟參考先㤮。 多謝每個搵我做老師嘅所有各年齡層,性別嘅學生。高中生若果搵我補習嘅話,我更加無任歡迎。因為我覺得非常有挑戰性,然而,由於dse嘅難度同課程大綱要求學會智商上嘅都頗深,對於一般人嚟講,而我就係一個一般人?,希望我同你都可以一齊做到脫穎而出,做個dse全港排名前10%嘅頂尖考生!
补习形式
上门补习
补习地区
湾仔、铜锣湾、北角、香港仔、筲箕湾、西湾河、柴湾、小西湾、鰂鱼涌、太古
科目
K1-中三
全科
初级-高级
普通话
广东话
篮球
象棋
羽毛球
足球
游泳
剑击
电脑
英文拼音
中四-中六
文科
理科
中国语文
英国语文
数学
数学(M1)
数学(M2)
商科
中国文学
中国历史
世界历史
通识教育
物理
生物
化学
经济
BAFS
地理
主要语言
中文(广东话)
导师经验
曾在補習社工作,學生
学历
大学生(学位)
家长评论
暂无数据
学费
$180/hour
导师编号 130475
湖南大學 | 文學院中國語言系漢語言文學學士學位
学费
$180/小时
fast rigister 3秒登记