导师编号 134927
26-30岁
16
 成功案例
(0)
香港中文大学 | 生物醫學工程
性别
年龄
26-30岁
补习经验
5-10年
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
你好。我係Maverick。中大畢業,主修生物醫學工程 [2022DSE數學5**(總分177/179)][多年數學MC滿分] 我教數經驗達十年~曾教唔同中學。我特點係極有耐心,擅長用簡單方法深入淺出令你明白數學! 無論中/英文數,補底/短時間升grade/衝5**都無問題 集歷屆試題同答案,重有大量題庫! 教學方法 做練習/回顧課題增強基本功 預習學校將教的課題,令你學校聽書嗰陣易明啲 中六:操卷為主,教答題MC技巧。助你DSE有充足準備 另外,我喺以前經常參加奧數比賽,並曾多次成為香港奧數代表隊成員,熟悉唔同奧數比賽同題型,亦曾喺唔同中學教奧數班。經驗豐富。 約定你一齊奪星攞獎!
补习形式
上门补习
补习地区
秀茂坪、观塘、九龙塘、大角咀、将军澳、沙田市中心、蓝田、油塘、钻石山、黄大仙
科目
初级-高级
奥数
中四-中六
数学(M2)
物理
资讯科技及通信(ICT)
中四-大学四年级
数学
主要语言
中文(广东话)
导师经验
全職補習導師
学历
大学毕业
家长评论
暂无数据
学费
$360/hour
导师编号 134927
香港中文大学 | 生物醫學工程
学费
$360/小时
fast rigister 3秒登记