导师编号 137288
20-25岁
2
 成功案例
(0)
地理、音樂
性别
年龄
20-25岁
补习经验
無補習經驗
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
各位家長、學生你們好, 我上年修讀完德文翻嚟香港,宜家為音樂大學入學試努力作準備及籌備學費中。經歷十六年間我喺音樂上既鑽研、喺各個樂團、合唱團九年以來擔當多樣的角色 豐富既經驗, 及多於三十名老師的教導, 非常知道學生有一位好、教到野、關心學生既老師係幾咁重要。 價錢、地點可議 鋼琴? 古典、流行皆可,你想學伴奏、考試、cover我都可以幫你的񧗊 大提琴? 基礎為主 想試下唔同曲目、cover、考試、樂團歌、有樽頸位 好奇既野...之類都可以盡力幫你!񧝩 德文 基礎至中級為主 旅游、考試, 真係冇想像中咁難的񧫞 例如發音、文法、分der die das等等 開心嚟學, 跟住加深記憶, 熟咗就搵翻d自信出嚟! 我非常鼓勵學生表達意見同埋有唔明/唔識就大膽d去問、搵方法解決。教成點同教d咩唔會固定的, 會視乎你既能力同目標,希望你學識唔淨止彈/拉d音出黎,而係知道點好好玩你既樂器񧕭 至於德文, 我曾經考B1說話攞40/100,但喺德國旅行得多咗,超級外向咁浸喺德文既環境、同陌生人傾計,翻香港考返B2有80/100?!?! 我希望可以好似我的師父一樣以身作則, 幫到你地, 令你地真係學有所成, 知道自己係有進度、有進步的。唔只係拉啱音符, 掌握到基本同複雜既技巧, 拉好眼前既作品, 而係能夠感受音樂, 享受音樂, 長遠而言, 能夠繼續鐘意音樂, 繼續學野。:)
补习形式
上门补习
补习地区
中上环、湾仔、红磡、油麻地、尖沙咀、大角咀、长沙湾、沙田市中心、牛头角、旺角
科目
初学-五级
钢琴
初学-六级
大提琴
初级-中级
德语
主要语言
中文(广东话)
导师经验
學生
学历
高中毕业(DSE)
家长评论
暂无数据
学费
$425/hour
导师编号 137288
| 地理、音樂
学费
$425/小时
fast rigister 3秒登记