導師編號 127901
26-30歲
(0)
香港演藝學院
性別
年齡
26-30歲
補習經驗
5-10年
導師特色
暫無數據
補習概覽
導師資歷
網上課程
家長評論
簡介
Carlos started Double Bass lesson at the age of 6. He received his bachelINVALID’s degree at the Hong Kong Academy fINVALID PerfINVALIDming Art, majINVALID in Double Bass. Many years of music experience, he took part in several music festivals, such as, Festival de Peralada, Asian Youth Orchestra concert tour INVALID BASS2012 in Copenhagen. He has rich teaching experience. He has been teaching young musicians fINVALID over six years. Besides teaching in private INVALID music centres, he is currently teaching in Hong Kong primary schools. 蘇嘉樂(Carlos)長大於香港,他6歲時第一次接受了他的低音大提琴課程。他畢業於香港演藝學院,主修低音大提琴。在多年的音樂經驗,他參加了幾個音樂節,例如Peralada音樂節,亞洲青年樂團音樂會巡迴演出和哥本哈根的BASS2012等。 而且,他有豐富的教學經驗。 他熱心教導年輕音樂家,他已有六年多的教學經驗。 除了在私人和音樂中心任教外,他目前還在香港的小學擔任低音大提琴導師。
補習形式
上門補習
補習地區
中半山、薄扶林、中上環、西環、灣仔、銅鑼灣、跑馬地、北角、香港仔、鴨脷洲、赤柱、秀茂坪、觀塘、慈雲山、樂富、九龍塘、石硤尾、何文田、九龍城、土瓜灣、紅磡、油麻地、佐敦、尖沙咀、大角咀、深水埗、長沙灣、將軍澳、西貢、荃灣、青衣、荔景站、沙田大圍、沙田市中心、沙田小瀝源、沙田火炭、沙田馬鞍山、大埔、粉嶺、上水、屯門、離島(除東涌)、青龍頭、深井、馬灣、東涌、荔枝角、美孚、元朗、天水圍、葵涌、葵芳、筲箕灣、西灣河、柴灣、小西灣、鰂魚涌、藍田、油塘、彩虹、牛頭角、九龍灣、鑽石山、黃大仙、新蒲崗、牛池灣、太古、葵興、旺角
科目
初學-八級
大提琴
樂理
主要語言
中文(廣東話)
導師經驗
曾在補習社工作,教育機構老師
學歷
大學畢業
家長評論
暫無數據
學費
$480/hour
導師編號 127901
香港演藝學院
學費
$480/小時
fast rigister 3秒登記