导师编号 127901
26-30岁
(0)
香港演艺学院
性别
年龄
26-30岁
补习经验
5-10年
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
Carlos started Double Bass lesson at the age of 6. He received his bachelINVALID’s degree at the Hong Kong Academy fINVALID PerfINVALIDming Art, majINVALID in Double Bass. Many years of music experience, he took part in several music festivals, such as, Festival de Peralada, Asian Youth Orchestra concert tour INVALID BASS2012 in Copenhagen. He has rich teaching experience. He has been teaching young musicians fINVALID over six years. Besides teaching in private INVALID music centres, he is currently teaching in Hong Kong primary schools. 蘇嘉樂(Carlos)長大於香港,他6歲時第一次接受了他的低音大提琴課程。他畢業於香港演藝學院,主修低音大提琴。在多年的音樂經驗,他參加了幾個音樂節,例如Peralada音樂節,亞洲青年樂團音樂會巡迴演出和哥本哈根的BASS2012等。 而且,他有豐富的教學經驗。 他熱心教導年輕音樂家,他已有六年多的教學經驗。 除了在私人和音樂中心任教外,他目前還在香港的小學擔任低音大提琴導師。
补习形式
上门补习
补习地区
中半山、薄扶林、中上环、西环、湾仔、铜锣湾、跑马地、北角、香港仔、鸭利洲、赤柱、秀茂坪、观塘、慈云山、乐富、九龙塘、石硖尾、何文田、九龙城、土瓜湾、红磡、油麻地、佐敦、尖沙咀、大角咀、深水埗、长沙湾、将军澳、西贡、荃湾、青衣、荔景站、沙田大围、沙田市中心、沙田小沥源、沙田火炭、沙田马鞍山、大埔、粉岭、上水、屯门、离岛(除东涌)、青龙头、深井、马湾、东涌、荔枝角、美孚、元朗、天水围、葵涌、葵芳、筲箕湾、西湾河、柴湾、小西湾、鰂鱼涌、蓝田、油塘、彩虹、牛头角、九龙湾、钻石山、黄大仙、新蒲岗、牛池湾、太古、葵兴、旺角
科目
初学-八级
大提琴
乐理
主要语言
中文(广东话)
导师经验
曾在補習社工作,教育機構老師
学历
大学毕业
家长评论
暂无数据
学费
$480/hour
导师编号 127901
香港演艺学院
学费
$480/小时
fast rigister 3秒登记