導師編號 139853
26-30歲
2
 成功案例
(0)
香港浸會大學 | 地理旅款
性別
年齡
26-30歲
補習經驗
5-10年
導師特色
暫無數據
補習概覽
導師資歷
網上課程
家長評論
簡介
男導師 尋 中學生(補初中全科,高中中文、數學、地理、旅款) 入大學越嚟越簡單,19分就有入場券,原來一啲都唔難? 全港4萬個DSE考生,4成人入到八大,點解嗰個唔可以係你? 公開試一次就夠,點解唔簡簡單單學好一套公式,就輕鬆攞4以上? 7年私補經驗,包括10位DSE考生,8位成功獲JUPAS大學取錄 中文作家,曾出版《流星少女》、《純文字》等小說散文,中文功力深厚 香港浸會大學傳理中文新聞系畢業 DSE成績2117678 無論補底定係爆上5,只要一年時間,你就會發現原來入大學可以咁簡單! 每位新學生均附送一次2小時的免費堂,教學內容包括: 1.絕密中文寫作技巧 2.客制化公開試學習時間表 3. JUPAS等大學系統玩法揭秘 如有興趣請從速PM,機會留返俾有準備嘅人!
補習形式
上門補習
補習地區
深水埗、長沙灣、荃灣、青衣、荔景站、荔枝角、美孚、葵涌、葵芳、葵興
科目
初級-高級
廣東話
中一-中三
全科
中一-中六
中國語文
數學
通識教育
中四-中六
地理
旅遊與款待
主要語言
中文(廣東話)
導師經驗
曾在補習社工作,教育機構老師
學歷
大學生(學位)
家長評論
暫無數據
學費
$175/hour
導師編號 139853
香港浸會大學 | 地理旅款
學費
$175/小時
fast rigister 3秒登記