导师编号 139853
26-30岁
2
 成功案例
(0)
香港浸会大学 | 地理旅款
性别
年龄
26-30岁
补习经验
5-10年
导师特色
暂无数据
补习概览
导师资历
网上课程
家长评论
简介
男導師 尋 中學生(補初中全科,高中中文、數學、地理、旅款) 入大學越嚟越簡單,19分就有入場券,原來一啲都唔難? 全港4萬個DSE考生,4成人入到八大,點解嗰個唔可以係你? 公開試一次就夠,點解唔簡簡單單學好一套公式,就輕鬆攞4以上? 7年私補經驗,包括10位DSE考生,8位成功獲JUPAS大學取錄 中文作家,曾出版《流星少女》、《純文字》等小說散文,中文功力深厚 香港浸會大學傳理中文新聞系畢業 DSE成績2117678 無論補底定係爆上5,只要一年時間,你就會發現原來入大學可以咁簡單! 每位新學生均附送一次2小時的免費堂,教學內容包括: 1.絕密中文寫作技巧 2.客制化公開試學習時間表 3. JUPAS等大學系統玩法揭秘 如有興趣請從速PM,機會留返俾有準備嘅人!
补习形式
上门补习
补习地区
深水埗、长沙湾、荃湾、青衣、荔景站、荔枝角、美孚、葵涌、葵芳、葵兴
科目
初级-高级
广东话
中一-中三
全科
中一-中六
中国语文
数学
通识教育
中四-中六
地理
旅游与款待
主要语言
中文(广东话)
导师经验
曾在補習社工作,教育機構老師
学历
大学生(学位)
家长评论
暂无数据
学费
$175/hour
导师编号 139853
香港浸会大学 | 地理旅款
学费
$175/小时
fast rigister 3秒登记